Opersonligt


Har tänkt på hur jag ska göra med min blogg länge nu. Min blogg har alltid funnits för att jag själv ska kunna se tillbaka vad jag gjort i mitt liv. Eftersom jag bloggat så länge har jag så mycket från mitt liv i dom här texterna och bilderna. 
Sen tycker jag det är kul att lägga upp bilder man tar och skriva om jag har åsikter om något vad det än kan vara.

Men känner att ibland kan det bli för personligt, även fast jag försökt skära ner de personliga känns det fortfarande lite olustigt att folk läser om allt som händer i mitt liv. Bloggen ska ju inte va till att folk bara kollar för att få reda på grejer i mitt liv. Så antingen blir det ändring i inläggen och jag får tänka nytt o skriva dagbok eller nått ahah, eller så får bloggen bli privat. Vilket känns jättetråkigt! Men jag får fila lite på det och komma på nått bra.
Publicerat i Allmänt