Noll inspiration

Neej jag vet att bloggen har blivit väldigt tråkig nu på sistonne. Mitt liv har väl inte varit så inspirerande på senaste tiden så jag känt att det är kul att blogga om det. Och så har jag verkligen världens bildbrist också haha! Men det blir alltid såhär på vintern. Det äär kaaallt och ruggit och inte alls som jag vill ha det. Men annars bortsätt från vädret mår jag väldigt bra faktiskt. 
 
Tänkte att jag kan uppdatera er lite om senaste veckan iallafall. Har sovit hos R och gosat med honom för de mesta, träffat lite kompisar och gått lite på stan. I helgen ska vi till jonna på tjejfest och fira henne alla tjejer, och sen gå ut till ritz. Längesen vi hade en tjejkväll allihopa så det ser jag framemot!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen o fixa mig lite sen ska jag hem till R och ha skräckfilmskvällll.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Vän med Elias och Krille fortfarande?