Fransförlängning

Hellooo, Nu ligger jag nerkrypt i min egna säng med popcorn som sällskap och har lite myskväll. Har inte varit så mycket sömn i helgen så tänkte ta igen det. 
I lördags var vi ett gäng som firade clint som fyllde 20! Jag, Sara och Nina fixade oss lite sen kom alla dit och förade lite, sen drog vi till Ritz. Tog absolut rekord och minns inte alls mycket av kvällen. Vet iallafall att jag hade jättekul och enligt snap var jag och tequilan bästavänner. (hej min framtida chef om du läser dehär)
Sen gick jag och R hem. Igår mådde man ju inge bra.Men som tur är har jag ett bra umgänge som åkte och köpte cola, chips och kolgrillen så jag klarade mig ändå. Så kollade vi på film och serier tills vi sussa. 
 

 
Imorse gick jag upp tidigt och fixa mig sen åkte jag till fransutbildningen. Vi satt i flera timmar och övade och oj va pilligt det är alltså. Men såå kul! Hör av mig när vi börjar ta in kunder om ni är sugna på att testa på fransförlägning!
 
Min första sättning, guuulligt. Nu ska det bara bli bättre.

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Går du ens i skolan ?

#2 / / Amanda :

Åhh va kul!:)

#3 / / hej :

när du gjorde hårförlängning, vart gjorde du det då? :D