Q/A

Q.Super bra video, vilken är din favorit färg på Mary May mineral cheek color?
A. min favorit färg är sunny spice! Sjukt snygg färg och passar både när man är brun och blek.
 
Q.Varför bloggar du inte?
A. Har framförallt varit dålig på att fotta på senaste tiden, så har inte haft något roligt material. Sen har inte inspirationen och orken varit på topp. Men det börjar bli bättre nu!
 
Q. åh köpte du dom i örebro?? Vart i såfall? /lily and rose
A. Yes! Köpte dom inne på heaven på stan.
 
Q. Är du singel?
A. nej:)
 
Q. Går du ens i skolan ?
A. hört att många undrar över detta vilket inte är så konstigt juu. Men jag går bara en kurs just nu i skolan och praktiserar resten av tiden. Så jag kommer att ta studenten i vår.
 
Q.när du gjorde hårförlängning, vart gjorde du det då? :D 
A. Hej! Jag gjorde det inne på nailfashion salongen här i örebro och jag rekommenderar INTE att gå dit.
Det finns garanterat bättre ställen, jag gjorde där för att hon hade tid direkt och jag inte hade så mycket erfarenhet, och jag ville ta ut det direkt för det satt så fel. Dock så gör hon bra spraytans!
 
Q. Har du sillisar?
A. hahha oj neej, är väl isåfall mina bhar som gör jobbet.
 
Q. Hur träffades du och R?
A. vi hade snackat med varandra rätt länge utan att träffas, men sen bestämde vi att vi skulle ses och kolla film lite random. Vi satt uppe och pratade hur länge som helst och sen dess har vi setts nästan varje dag.
 
Q. Varför hade du det "jobbigt" förut?
A. Vet inte riktigt va du syftar på. Om du menar mina inlägg i slutet av sommarn, höstas?
Det var bara väldigt mycket på gång då och jag mådde inge bra. Fanns ingen speciell orsak heller utan det var massa privata grejer, sen hade jag lite till och från förhållanden också som var jobbiga.
 
Q. Är den varm? Kan man ha den nu på vintern?
A. Skulle nog inte rekommendera den som vinterjacka. Mer vår/höst jacka! 
 
 
 Q. gör mer videos!
A. Jag ska försöka, tyckte det var kul!
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt