Q/A

 
Q. Klänningen åt vänster, hur gör du med bhn i den? Har du ingen alls? Nellyholic
A: På dessa klänningar funkar det att bara ta av banden på min vanliga svarta pushbh eftersom klänningen är så tight håller den fortfarande boobsen på plats. 
 
Q. Vart gjorde du det någonstans? Och hur mycket kostade det?
A: Jag gjorde det på nailfashion här i örebro och det kostade 3000 kr.
 
 
Q. Vart gjorde du ditt löshår?:) 
A: Samma som ovan, Är hyftsat nöjd men skulle nog rekommendera att kolla runt lite på olika ställen först, för jag gjorde det så spontant så tog det första jag såg och dom hade en tid direkt.
 
Q. Var det bara tjejer? Pyama parti
A: Ja det va totalt killfritt.
 
Q. Vart beställer du linser ifrån? :)
A: Oj såg nu att jag var jättesen på att svara och du undrade säkert för halloween. Men jag beställde iallafall av min kompis och vet inte riktigt vart hon köpte dom ifrån. Annars vet jag att partykungen har, och på batalj här i örebro. 
 
Q.Vill super gärna se inlägg på ditt favorit smink också vilka färger på t.ex cheek color :) 
A: Det ska jag se till att fixa! Det är kul när ni kommer med förslag.
 
 
Q. Hur blev du modell för dom?
A: Jag var modell för min chef på Ritz hade kontakt med dom eftersom modevisningen skedde på ritz, och frågade om jag ville vara med för dom sökte modeller. Inget konstigare än så!
 
 
Q. Tycker du att det är smidigt att beställa från nelly, ser att du gör det ofta och jag funderar på att beställa en klänning där ifrån.
A: Jag själv har bara bra erfarenheter av Nelly, tycker kläderna kommer i bra tid och har aldrig behövt skicka tillbaka något. Dom är också sjukt tydliga i beskrivningar och sen är det alltid fri frakt över 199:- om man inte betalar för expressleverans. 
Publicerat i Allmänt