Mina sminkfavoriter

 
 
Tog tar i det här med video och spelade in lite snabbt när jag pratade om några av mina favoritprodukter just nu. Redigerade den igår, men ville få upp den så fort som möjligt för jag varit så seg.
Hahha dock ser man att jag känner mig lite obekväm och inte är på topp.
 
Men det gick ju helt okej iallafall, ljuset i mitt rum var inte det bästa och bakrunden kanske inte är den mest inspirerande. Menmen man får ju börja någonstans!
 
 
Kommentera vad ni tycker, alla kommentarer uppskattas.  
 
Orsaken till att jag inte nämde så mycket marykay är för jag tänkte nämna alla mina favoriter därifrån i ett annat inlägg/video. Eftersom jag har så många därifrån och det hade tagit så lång tid.
#1 / / Sara:

Måste du va så snygg! Hihi nej men skitskul att se och hoppas på mer videos! Jättekul att se dina sminkfavoriter :)

#2 / / Anonym:

Så snygg morgonrock, varför är den ifrån??? Kul video.

#3 / / Anonym:

Kan du göra en sminkvideo

#4 / / Anonym:

Super bra video, vilken är din favorit färg på Mary May mineral cheek color?

#5 / / Anonym:

Super bra video, vilken är din favorit färg på Mary May mineral cheek color?