When everything just come together


Ligger hemma just nu och kollar på en film och ska snart fixa mat tänkte jag. Är lite trött efter igår för var ute och träffade Sara och drog på en lagfest. Det var rätt chill och träffade massa gamla kåmpisar. Men drog mest ut för att träffa saris baby som jag inte sett på evigheter. Kvällen slutade iallafall med att jag Adde och Edvin drog runt och skjutsade folk och fyllekäka på donken så det var ju trevligt.
 
Helgen i sig har varit ovanligt bra. I fredags så käkade vi kolgrillen efter gymmet, sen chillade vi lite sen fick jag skjuts hem och mötte upp Hampus vid universitetet. Sen drog vi hem till mig och gosade tills vi somna. Dagen efter gick vi till gymmet med hans kompis, men var så trött så körde ba lite armar och mage. Sen gick jag hem och sov och käkade för jag kände mig sjuk. 
 
Men sen mot kvällen blev jag pigg igen så då kom bästisarna krills o Elias o hämtade mig för lite catch up och jacuzzi mys! Sen fick jag skjuts hem o där var Hampusenn.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Untzzz äntligen

#2 / / Emma:

^

#3 / / Emma:

^