Planer ala 2016

Jag har tänkt ut lite planer nu till 2016 som jag faktiskt ser fram emot att följa!
 
• Tatuera mig. Har varit sugen länge nu, jag väntar bara på en tid. Kan faktiskt hända att det sker innan 2016.
 
• Köpa en hund. Ja det låter galet, men detta är något som jag velat sen jag visste vad en hund var. Har dock inte passat riktigt, men nu har jag tid och pengar att lägga på en liten vov. 
 
• Få min drömkropp. Jag har redan börjat lite sakta, men ska ta tag i det mer ordentligt nu. Och lägga extra mycket fokus på booty. Vet inte vad fan de är, men har alltid haft något för rumpor. Tycker att de är så snyggt!
 
 • Åka iväg lite mer och se lite mer av världen.Jag känner mig så trött på hela Örebro grejen, så tror det kan va en bra ide och åka bort lite mer. 


Publicerat i Allmänt