Hur jag redigerar mina bilder

 
Q. Hur redigerar du dina bilder här och på instagram? Använder du nåt speciellt filter eller app? Så fina bilder!
A: Tack så jättemycket! Alltså jag har alltid lite olika faser när jag redigerar, det brukar påverkas rätt mycket av vilken årstid det är. 
 
Just nu brukar jag alltid ha på en orginal effekt som finns på iphonen som heter "bleknat" sen leker jag runt lite på instagrams egna filter och redigeringsprogram. 
Gillar filtret clarendon , men att man drar ner lite på styrkan. Sen brukar jag använda ljussdyrkan, mättnad, färg och värme. I färg kan jag ta bilden så den drar lite mot de lila/blåa hållet, men bara lite.
 
Q. Vart är jackan ifrån?😍
A: Ginatricot :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sara:

Åh tack för svaret!! :)

#2 / / Anonym:

Heej, hur blev du promoter ? :) svara gärna

#3 / / Anonym:

Heej, hur blev du promoter ? :) svara gärna