En helt vanlig dag

Har hamnat i en så otroligt konstig position just nu. Vet varken ut eller in och mina tankar flödar i mängder. Mitt humör förändras på två sekunder och jag har så olika inställningar till allt så det nästan är läskigt. Känns lite som det är två helt olika personligheter som bråkar inne i mig. En som vill ta tag i mitt liv, ta bra beslut, träna, äta, plugga, vara med vänner och göra allt för att ha kul.  Och en som skiter i exakt allt det. Äter inget, tränar inte, skiter helt och fullt i skolan och gör DUMMA beslut. Det är så himla svårt.. Och jag kan inte ens styra över det.
Idag har jag varit inne hela dagen för jag mådde dåligt imorse, har sån jäkla träningsvärk i kroppen från idrotten igår haha. Vi hade gymnastik och jag har varit gymnast en ganska lång period i mitt liv, så jag skulle självklart briliera med det, lite coolt att det sitter kvar i kroppen! Dock är jag inte ens i närheten av hur vig jag var, men konsterna sitter kvar. Iallfall, gick faktiskt ut i trapphuset och sprang upp för 10 trappor 2 gånger för att träna rumpan lite också. Har fått nått dampryck att börja träna min röv alltså.
 
Annars har jag mest suttit vid datorn.. Har en uppgift från skolan jag ska göra, men jag KAN inte ta tag i den. Letar runt allt på datorn för att hitta något annat att göra en den där jäkla uppgiften. Det går inte alltså! Iallafall inte idag.
 
Är en instabil bomb just nu. Ibland går det bättre, och ibland går det förjävligt. Men försöker att ta varenda dag som den kommer och blicka framåt.. Ge mig bara en pålitig pojkvän. Eller en hund. Tror det skulle göra allt så mycket bättre. Iallafall hunden. Har redan siktat in mig på en människa jag vill ha men det går fan inge bra alltså.
Undra hur mitt liv hade sett ut utan alla dessa problem? Har fan vant mig med allt skit så jag tror jag blivit en skit som bara kan leva under skit. Hur fan blir man ens lycklig? Detta är löjligt ju. 
OCH det värsta är att jag vet att mitt värsta fiende är mig själv. Eftersom jag är den som gör mig så olycklig jämt.
Gammal bild på mig och min bestie kalle. Vi träffas nästan aldrig nu för tiden, men han är en sån som man inte behöver träffa, man vet ändå att han alltid finns där. Önskar att man kunde säga det om en annan..-.-
Publicerat i Allmänt