My day, beginning to end

 Idag blev jag uppdragen 6 på morgonen och förberedde mig till skolan som jag inte varit på hela veckan.
Drog dit och allt var som vanligt, tittade på lite uppsättningar, hade mentors tid och snackade lite med kuratorn, sen gjorde jag praktiska sminkprovet vilket jag blev otroligt nöjd med. Allt är så mycket roligare när man får visa vad man kan, istället för att skriva och visa hur bra man är på att plugga in grejer i huvudet som sedan försvinner dagen efter.
 
Sen hämtade mami mig, och vi drog hem och tog det lite lugnt.. Kollade klart på sex and the city serien osvosv.
Sen åt vi tacos! Sen kollade jag klart på säsong 1 av äkta människor (efter iknow), och dom senaste avsnitten av PLL och TVD. Alltså whats upp med mig och alla jävla serier jag glor på. Har ju blivit största nörden någonsin.
Nu tittar jag på first time vilket är en jättegullig film..Och lyssnade just på en full norrlänning i telefonen vilket va bland det roligaste jag hört på länge, haha förlåt David..
 
Tog det bara lugnt idag för mitt såkallade "virus" är fortfarande kvar.. Men imorn ska jag träffa släkten och sedan blire nog fest mot kvällen. Ha det små sötnosar
 
Bild från en trött me i somras.  Kan inte sluta tänka på sommaren..Hur kan man gilla vintern ens.
 
Publicerat i Allmänt