Sparkel VS little black dress

 
Jag har sådan extrem ångest. Att jag om jag känner mig själv rätt, kommer jag snart att behöva köpa tre klänningar. Jag har bestämt att jag ska köpa en klänning till nyår, och jag är dö kär i dessa glittriga klänningar, speciellt den champagne färgade och silverglittriga. Hur ofta använder man dock en helglittrig klänning? Sisodär 2 gånger om året kanske. Så därför funderar jag på att bara köra på en svart och sedan smycka den nyårsaktigt. Meeen, dom andra är så snygga! Får panik. Ni får helt enkelt välja åt mig. Vad tycker ni?
 
 
 
Skulle också behöva nya svarta fest skor. Kanske lite kallt nu, men till sommaren skulle dessa vara guld. 
Min favorit i mitten med en rejäl sula. 
 
Om ni själva letar efter en hemsida att hitta snyggaste klänningarna + tusen andra saker in häär
#1 / / Anonym:

Omg ta silver, skulle passa dig asbra😍😍

#2 / / Anonym:

Eller nej, den guldiga!

Svar: jaaa det lutar åt den faktiskt:D
Wilma Karlén