One day

 
Var otroligt längesen sist jag tipsade om en film här, så nu tyckte jag att det var dags.
Jag är ju en otrolig filmnörd och verkligen älskar att kolla film, men brukar dock föredra komedi eller action.
Drama är jag väl inte sån vidare värst fan av, men ibland så måste jag säga att det finns riktigt bra filmer som man blir sjukt berörda av. Och då kommer den här filmen i rubriken in i bilden! En av dom finaste filmerna jag sett.. Romantiskt,tragiskt och så otroligt sorglig.
 
Och det är sällan det händer att man blir så beundrad av någons utseende så mycket som jag blir av killen i filmen, skit snygg alltså.. Tjejen ser också otroligt bra ut så den är skön att vila ögonen på.
 
Såååå, om ni känner för att deppa ner er lite granna, eller vill se nån romantiskt och sorglig film med eran pojk/flickvän så kan jag verkligen tipsa om den här! 
Publicerat i Allmänt