Bleeding

Träffade söta eric (bilden e typ 2 år gammal), Kalle , Ville & Fabbe igår.
Sen kom massa annat folk. Så det blev väldigt mysigt.
Nu ska jag sätta påmig kläder o snabba mig upp på stan för att träffa
min älskling Matina! Sen klockan två ska jag hem och fira min mor.
Nu måste jag sätta igång, vi hörs !
Publicerat i Allmänt
#1 / / kurdilele <3:

söt blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:)

#2 / / Louise:



Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-fredag-2.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

#3 / / Dani:

Hey cheyen!

Kolla gärna in min blogg, tror du kommer att gilla den :)

(men jag ursäktar mig om du inte gillar såna här kommentarer:/)

KRAM

#4 / / Anonym:

vafanär det härdukan juintebara stickafrånskolan jallaring nu/pusscajsa.

#5 / / Anonym:

mellan slagen därja-.-