besties

mobbad</3 jag orkar aldrig göra nått med mitt hår längre. 
Igår blev det en extremt rörig kväll men ganska mysig ändå. Träffade först Elias, krille, Erik och Nina och förade lite hos Elias. Sen tog vi taxi till satin och hängde där ett tag och mötte upp Clint. Sen drog jag, Nina och Clittan till Ritz en snabbis för dom jobbar där, så vi tog lite drinkar och shottar och dansade med massa 30+are. Sen tog jag bussen till tybble och träffade upp dom andra igen och min bebe Sara vid en fest där. Men vi bestämde oss ganska snabbt för att dra till satin igen, vilket vi gjorde. I en kvart:') sen kom Lucas förbi helt random och så skjutsade han hem oss två, sen somnade jag tillsammans med chipspåsen. BÄTTRE Sällskap. 
 
Ikväll blir det utgång igen med mina bebes, lutar mot Ritz. Kanske drar på en förfest om vi orkar, men kolla vädret liksom. Zzzz hörde att det är sommar? Frös röven av mig igår.
Pussss
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Du är så fin. Vilka är killarna på bilderna?

#2 / / Anonym:

Varför e du alltid med så många killar?😬