Time changes

Klickade runt på youtube like i always do, och råkade klicka in på min egna kanal och videos! Oj va det var längesen jag såg dom haha, den första instinkten var "men shit vad skämmigt bort med dom nuuuu" sen kollade jag igenom dom och tänkte äsch vafan. Vem bryr sig liksom, alltid kul att se förändringar.  
 
Har en när jag sjunger radioactive med kass ljudkvalite från typ 2013, och en sminkvideo jag la upp i somras! Minns ni den? Visar mig osminkad och allt. Giving myself outthere, verkligen. Men oj vad min sminkrutin har förändras sen dess, skulle nästan behöva göra en uppdatering känner jag. Har fått förfrågningar om att göra sminkvideos, men det tar så lång tid att filma och har knappt nått minne på datorn för att klippa ihop allt. Men tycker att det är otroligt roligt och skulle lätt kunna tänka mig en kariärr som sminktubare! Som sminkgururna jag följer på tuben, deras liv är ju att to die for. 
 
 Här har ni sminkvideon iallafall haha.
Publicerat i Allmänt
#1 / / E:

Fin då fin nu

#2 / / Emma :

talang!