Show your interest or lose mine


Det var ju ett tag sen jag skrev här vilket är lite synd, men hade fullrulle denna vecka. Skolan började och jag är faktiskt glad över det nu, känns lite skönt med ordning och reda och tycker klassen är så gullig. Detta blir nog ett bra år! Så ja i veckan har jag mest gått i skolan och träffat lite kompisar o myst med grannen. I helgen var jag o grillade i sommarstugan på fredagen och igår var jag med brudarna på en såkallad chillfest. Blev dock lite mycket för mig haha, slutade med att jag gick hem till Kalle och hängde med han och axel. Tuppade dock av på kalle så sov mest haha. Är så tacksam för alla underbara och rent av vänliga människor i mitt liv. Känns så skönt att veta att man blir stöttad i allt även hur dum man har varit. Nu ska jag faktiskt sova så jag är pigg imorn! Puss
Publicerat i Allmänt