västkusten del 3

 
Hahahah alltså jag och badminthon går inte ihop.. Vettefan vad jag försökte med på den bilden alltså.
 Charlie med en vacker blöja.
Kvällen innan vi skulle åka hem var så sjukt fin. Helt vindstilla
Timmo,Jesper och Lollis.
 Liseebeeerg! Sjukt härlig dag med klassen alltså.. Åkte alla möjliga karuseller och gick gasten för första gången. Vi alla höll på att bajsa på oss. 
Ma baby och jag. Hhaha ser förjävla sliten ut men dom där hönshusen vi bodde i asså...Ingen kommentar.
På kvällen gick vi pensionärer som blivit lite åksjuka av karusellerna (Tyvärr så ingick jag i det också, men hoppas det bara berodde på att jag ätit lite dåligt) och chillade uppe på berget. 
haha älskar dig snyggis. 
 
Minns inte riktigt vilka bilder jag lagt upp innan så kanske blivit någon dubblet. Men vad gör deet! 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Haha sötnos det där ser mer ut som volleyboll;)

Svar: hahah..var stressad
Wilma Karlén

#2 / / M:

Liknar mer fjortisvarning:)

Svar: tönt
Wilma Karlén