undressed

 
hello! tänkte bara uppdatera här lite snabbt medans jag väntar på att mitt hår ska torka. 
Sen ska jag över till pappa och hjälpa han med att laga mat!
Jag har helt glömt bort att berätta att jag kom in på det gymnasiumet jag sökte till, (plusgymnasiet, stylist) Men det är lite strul med ett betyg som jag måste sätta så håller på att plugga förfullt nu för tiden.
 
Haha en helt annan sak, helt sjukt vad trött jag är på det här Justin Bieber tjafset! Hur kan man vara så besatt av en människa som man inte ens känner. Visst förstår att barn i 7-11 års ålder kan hålla på så, men att tjejer i min ålder och äldre håller på att dampa och skriker på honom sådär är helt orimligt. Jag har inget emot hans musik, tycker dock att han ser ut precis som vem som helst med lite väl överdrivet stylat hår. Och det sjukaste är att tjafset finns överallt så man kan inte ens ignorera det. Blöö
Publicerat i Allmänt
#1 / / Erik:

Hahah word!

#2 / / Amanda:

Ahaha min lilla syster är typ så galen i honom och det förstår man. Iochmed att hon är 10 år bara. men tjejerna som på den där videon. Det är bara pinsamt:')

Svar: haha men eller hhur:)
Wilma Karlén

#3 / / M:

bieber 4 Life <3

Svar: tyst med dig
Wilma Karlén